Bir Tek “O” Olsa, Daha Ne İsterim Ki…

 


 

Bir ailem vardı benim,

Keyifli yemekler yediğim…

Bir aradayken iyi hissettiğim,

Uzaklaştığımda özlediğim,

Üzüntümü ve sevincimi paylaştığım…

 

Bir annem vardı benim,

Kollarında büyüdüğüm,

Üzüldüğümde teselli bulduğum,

Gönlümce öpüp sarıldığım…

Sarıldıkça rahatladığım,

Kokusunda huzur bulduğum..

Beni bir tek o anlar dediğim,

Haksız olsam da koşulsuz savunanım,

Ne olursa olsun hep yanımda olduğunu bildiğim…

 

Bir babam vardı benim,

Her sürecimde, her derdimde

Dağ gibi arkamda duran,

Akşamları yolunu gözlediğim,

Yanındayken güven duyduğum...

 

Kardeşlerim vardı benim,

Beraber uyuduğum,

Sırlarımı açtığım,

Benimle ağlayan, benimle gülen,

Kavga da etsek, sarılıp barışmayı öğrendiğim…

 

Arkadaşlarım vardı benim,

Oyunlar oynadığım, yarışlar yaptığım…

Kimi zaman top kavgası ettiğim,

Ama hiç küs duramadığım,

Paylaşmayı öğrendiğim…

 

Şimdi yoklar yanımda.

Üzülemiyorum bile…

Hele de binlerce canın yok sayıldığını gördükçe…

 

Yanımda değiller ama

Hiç de yalnız hissetmiyorum,

Çünkü “O” olduğunda yalnız değilim.

 

Aslında teselli bulduğum başka…

 


Herkes beni sevse ama “O” sevmese neye yarar dediğim…

Her düştüğümde beni kaldıran,

Canım yandığında tek teselli bulduğum,

O kadar hatama rağmen hala merhametli olan,

Yüzümü göğe çevirdiğimde, sanki gözümün içine bakan,

Düşünceler zihnimi zorladığında,

Varlığını hissettiren…

 

Beni benden çok tanıyan,

Kendime bile anlatamadıklarımı, en gizli saklımda olanları bilen…

Bana benden yakın olan…

 

Çoğu zaman anlayamasam da,

Bana verdikleri de vermedikleri de hayrıma olan…

 

Asıl O’nu kaybetmekten çok korkuyorum;

Hem de çok…

Çok kelimesi bir tek O’nda anlam buluyor çünkü…

Çok korkmak, çok sevmek, çok istemek…

 

Benden yüz çevirirse ne yaparım bilmiyorum..

Düşündükçe burnumun direğini sızlatan, gözlerimi buğulandıran…

O zaman neyin anlamı kalır ki…

Yitirmez mi her şey önemini?

 

Beni sevsin istiyorum… Çok sevsin…

Bir tek “O” sevse de olur!

Razıyım…

Vazgeçmesin benden, bırakmasın beni…

Daha önce hiç hissetmediğim gibi huzurlu ve güvende…

 

O’ndan başka gidecek kapım yok.

İyi ki de yok…

Herkes, her şey anlamını yitirebilir o zaman…

Payıma “O” düşsün yeter ki…

Bir tek “O”

Yetmez mi?

İnsan neyi kazanmış olur ki O’nu kaybettikten sonra...

İnsan ne kaybetmiş olur ki O’nu kazandıktan sonra...

 

Bu bir yakınma değil, bir teşekkür, bir şükür…

VARLIĞINA BİN ŞÜKÜR…

30 Yorumlar

  1. Gerçekte anlamı olanı nasıl da anımsatıyor. Sahiden kalbini pır pır ettiren, olmasa canını yakan kim sorusunun cevabını hep düşünmek hep hatırlamak ve buna göre yaşamak dileğini tekrarlıyor insan. Çok şükür. Kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  2. Anlam denizinde yüzdüren dizeler… gönlünüze ,kaleminize sağlık .

    YanıtlaSil
  3. İnsan tek olabilir ama yalnız değildir yanında O varsa 🌸

    YanıtlaSil
  4. insanın sevdikleriyle olan ilişkilerini sorgulatırken, aynı zamanda minnettarlık ve şükran duygularını da yükseltiyor. Çünkü onlar olmasa bile benim her türlü yanımda olan beni bilen her türlü ihtiyacımda kalbim ve aklımda olan “O” ♡

    YanıtlaSil
  5. Ağladım okurken…Yüreğinizin sesine sağlık ❤️

    YanıtlaSil
  6. Payıma O düşsün yeter ki. Nasıl güzel bir ifade. Emeğinize sağlık. Gözlerim sulanmaya başkamıştı ki yazı bitti...

    YanıtlaSil
  7. Ağaçların yaprakları, denizdeki kum taneleri adedince şükür…

    YanıtlaSil
  8. İnsan neyi kazanmış olur ki O’nu kaybettikten sonra...Payımıza hep RABbimiz düşer inşAllah… çok anlamlı bir yazı olmuş elinize sağlık 🌿

    YanıtlaSil
  9. O varsa yalnız degilsin aslında..

    YanıtlaSil
  10. yazıyı okurken duygulanmamak elde değil.. kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Yalnız olsam ne olur ki tek olmadıktan sonra... Rabb'im düşsün payıma yeter ki.. Yeter... Herkes gitse ne olur ki O olduktan sonra..

    YanıtlaSil
  12. Dünyada herşeye sahip olsan ne olur yüreğinde O olmadıktan sonra... Yüreğinde O'nun sevgisi varsa ne olur başka hiç bireyin olmasa..

    YanıtlaSil
  13. çok anlamlı çok güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Yalnız olduğunu zanneden kişinin payına aslında “O” düşmüştür.ne güzel bir paydır aslında.herkesin isteyipte yapamadığı bir paydır. Yalnız olmak hiç bu kadar güzel olmamıştı.

    YanıtlaSil
  15. En büyük zenginlik O’nun desteği… ne güzel hatırlatıcı bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  16. Payımıza ne düşerse düşsün biz rabbimizden gelene razıyız...

    YanıtlaSil
  17. Bizi bizden çok tanıyana sığınmak her koşulda, insanların nankörlüklerinden vefasızlarından uzaklaşıp sadece ona sığınmak ve her an hissedebilmek... Çok güzel bir uyanış oluşturan yazı olmuş kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  18. Bu anlam dolu satirlar karanlik kalan yanlarimizi aydinlatti,emeginize kaleminize saglik.✨

    YanıtlaSil
  19. "İnsan neyi kazanmış olur ki O’nu kaybettikten sonra... İnsan ne kaybetmiş olur ki O’nu kazandıktan sonra..."

    YanıtlaSil
  20. Ellerinize saglik , keske herkes okudugunda anlayabilseler...iki uc dort kere okudukca daha farkli anlasiliyor , bence her okuyan tekrar ve tekrar okumali. Nacizade fikir bildirmem gerekirse..

    YanıtlaSil
  21. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  22. insan tek kalabilir ama yalnız kalamaz.. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  23. "O"nun varlığının her şeyden önemli olduğunu vurgulayan bu içten ve dokunaklı metin, okuyucunun kalbine dokunuyor.. kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  24. Yanlızlık çok zor.rabbim kimseyi yanlız bırakmasın

    YanıtlaSil
  25. O'nunla her şeye varız biz Elhamdülillah.

    YanıtlaSil
  26. Kaleminize sağlık, çok güzel ve faydalı bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  27. İnsanın bağının RAB bi ile güçlü olması, bir tek onla olursa diğerleri ile de zaten olacağını ne güzel anlatmışınız hocam kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  28. İYİ Kİ "O" VAR...

    YanıtlaSil
  29. O varsa, herşey tamam! O yoksa herşey eksik!

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski